هكربيز هكربيز .

هكربيز

مبل راحتي هايپر دكور

مبل راحتي يكي از ضروري ترين اقلام در خانه است كه فضاهاي مختلف مانند سالن پذيرايي و اتاق منزل از آن استفاده مي شود در ادامه با فهرست مطالب خريد مبل راحتي هايپر دكور آشنا خواهيد شد

  • فهرست مبل راحتي هايپر دكور
  1. انواع اسامي جذاب مبلمان راحتي
  2. كارگاه‌ هاي ساخت مبل راحتي
  3. خريد آنلاين مبل راحتي
  4. تعيين قيمت مبل راحتي
  5. خريد مبل راحتي جديد و زيبا
  6. مبل راحتي نيم ست
  7. مبلمان راحتي اسپرت
  8. نحوه‌ ست كردن مبلمان با دكور خانه
  9. هارموني رنگها براي انتخاب در پارچه مبل راحتي
  10. دوام مبل راحتي
  11. تعمير مبل راحتي
  12. كاربرد فوم در توليد مبل راحتي

انواع اسامي جذاب مبلمان راحتي

جالب است بدانيد كه مبلمان راحتي داراي مدلهاي بسيار متفاوت و زيبايي هستند و به همين دليل هم براي هر كدام از آنها يك نام در نظر گرفته شده است. براي مثال براي مبل‌ راحتي ليدان يا راشا يا چستر و ... انواعي از اين اسامي هستند. حالا شما با توجه به سليقه و نياز خود هر رنگ جنس پارچه و چوبي را كه دوست داشته باشيد مي‌توانيد روي آن مدل پياده كنيد و لذت ببريد. در ادامه مي‌خواهيم بيشتر در مورد اين مبلمان راحتي صحبت كنيم.

كارگاه‌هاي ساخت مبل راحتي

كارگاه‌هاي ساخت مبل راحتي معمولا در همه جاي ايران وجود دارند و امكان سفارش به آنها هميشه فراهم است. شما مي‌توانيد به طور مستقيم به خود كارگاه برويد و مبل خود را سفارش دهيد و يا به فروشگاهي شيك برويد و مدل‌ها را ببينيد و سفارش دهيد. مشخص است كه خريد از كارگاه بدون واسطه قيمت مناسب‌تري دارد.

خريد آنلاين مبل راحتي

امروزه اينترنت حسابي در وقت ما صرفه جويي كرده است و به راحتي هر چيزي كه بخواهيم را با استفاده از آن سفارش مي‌دهيم. شايد باورش سخت باشد اما خيلي از مردم حتي خريد مبل راحتي را هم به صورت آنلاين انجام مي‌دهند. كساني كه فروش آنلاين هم دارند عكس باكيفيت تمامي كارها را بر روي سايت خود با تمامي اطلاعات درج مي‌كنند.

تعيين قيمت مبل راحتي

قيمت مبل‌هاي راحتي به خيلي از عوامل مختلفي بستگي دارد. فروشگاه يا محله‌اي كه شما مبل را مي‌خريد هم در قيمت آن تاثيرگذار است. جنس چوب و جنس پارچه و گاهي طرح پارچه و... همه عوامل موثر در قيمت هستند. فقط كافي است يكي از اين موارد گرون شود، شما هم شاهد گران شدن قيمت مبلمان راحتي خواهيد بود.

خريد مبل راحتي جديد و زيبا

قطعا هر ساله تعدادي مدل جديد در بازار موجود مي‌شود. اين مدل‌ها الهام گرفته از سبك‌هاي مختلف هستند. گاهي پيش مي‌آيد كه يك مدل از مبل راحتي براي چندين سال پيش است، اما به شدت به دل شما مي‌نشيند و مطابق با روحيات شما است. البته فراموش نكنيد كه زيبايي در سادگي است و مدل‌هاي ساده‌تر هيچ وقت از مد نمي‌افتند و دل شما را نمي‌زنند و تا سالها مهمان خانه‌هاي گرم شما هستند.

مبل راحتي نيم ست

حتما نبايد مبلمان راحتي 7 تا 9 نفره تهيه كنيد. اگر نيازي هم به مبل راحتي نداريد سعي كنيد حتما يك نيم ست از آن تهيه كنيد. گاهي نيم ست ها در يك گوشه كنج خانه جلوه‌ي فوق‌العاده جذابي به منزل شما مي‌دهند و باعث يك تغيير اساسي در منزل شما مي‌شوند. سعي كنيد در كنار مبل‌هاي راحتي بر روي زمين يا عسلي از گل و گلدان‌هاي طبيعي استفاده كنيد تا يك سبك مدرن و زيبا را در فضاي خانه‌ي خود ايجاد كنيد. چيدمان مبلمان راحتي نيم ست بسيار آسان است و با يك دكور كوچك، مي‌توانيد حال و هواي خانه را عوض كنيد.

مبلمان راحتي اسپرت

شايد با خودتان تصور كنيد كه همه‌ي مبل‌هاي راحتي اسپرت هستند. شايد به دليل اينكه همه مبل‌هاي راحتي بسيار راحت و آسوده هستند اين تصور درست باشد. اما مدل‌هايي بسيار ساده تر و كوچك تر يا به اصطلاح جمع و جور، وجود دارند كه اسپرت تر هستند و براي فضاهاي كوچك و بسيار خاص طراحي شده‌اند. زيبايي در نگاه شما است و در زمينه دكوراسيون و انتخاب مبل راحتي شما مهم‌ترين فرد براي انتخاب هستيد زيرا اين شما هستيد كه در خانه زندگي مي‌كنيد و بايد در مرحله اول روحيات و سليقه خودتان را در نظر بگيريد.

نحوه‌ ست كردن مبلمان با دكور خانه

مبلمان راحتي يك حس خاص و منحصر به فردي را در خانه‌ها بوجود مي‌آورد و اين روزها بدون وجود آنها شايد حس كنيم چيزي در خانه كم است. اگر فضاي منزل شما بزرگ است و مبل سلطنتي و يا استيل و ... هم داريد كه رنگ خنثي دارد، سعي كنيد رنگ مبل راحتي خود را شاداب تر انتخاب كنيد. اين روزها در قسمتي از ديوار خانه كه مبل راحتي را مي‌چينند از تابلوهاي دكوراتيو رنگي جذاب استفاده مي‌كنند. اين تابلوها معمولا داراي رنگهاي موجود در پارچه مبل راحتي هستند. با اين كار شاهد يك دكور خيلي خاص و بي نظير خواهيد بود.

هارموني رنگها براي انتخاب در پارچه مبل راحتي

اگر شما جزء آن دسته از افرادي هستيد كه علاقه مند به مبل‌هاي دو يا سه رنگ هستند، بايد يك توجهي به هارموني رنگها داشته باشيد تا بهترين انتخاب را كنيد. استفاده از رنگهاي سرد و گرم و يا خنثي و شاداب انتخاب‌هاي جسورانه و شيكي است. سعي كنيد ذهن خود را خلاق پرورش دهيد. براي مثال انتخاب رنگ طوسي در كنار رنگ زرد يك انتخاب شاهكار است كه هر كسي را عاشق خودش مي‌كند. افراد باهوش و خوش ذوق دست به اين انتخاب‌هاي جذاب ميزنند و شما به عينه شاهد يك معجزه در زيبايي خواهيد بود.

دوام مبل راحتي

همانطور كه مي‌دانيد اين جنس مواد به كار برده شده در داخل مبل است كه دوام آن را تضمين مي‌كند. جنس كلاف و پلي استر و ... همه در تعيين ماندگاري يك مبل نقش دارند. سعي كنيد از فروشگاه‌هاي معتبر و با سابقه فروش بالا خريد كنيد تا خيالتان از اين بابت‌ها راحت باشد.

تعمير مبل راحتي

معمولا مبلمان راحتي از جنس‌هاي خوبي برخوردار هستند و مانند مبل‌هاي ديگر حساس نيستند و به راحتي از بين نمي‌روند. اما هر جنسي هر چقدر هم كه خوب باشد گاهي ممكن است دچار پوسيدگي و خرابي و ... شود. اگر براي مبل راحتي شما به هر دليلي مشكلي بوجود آمد، اصلا جاي نگراني وجود ندارد بسياري از كارگاه‌ها اين تعميرات را انجام مي‌دهند و مثل روز اول مبل را به شما تحويل مي‌دهند.

كاربرد فوم در توليد مبل راحتي

هر مبلي نياز به يك اسفنج دارد، در مبل‌هاي راحتي به جاي استفاده از اسفنج از فوم‌ها استفاده مي‌كنند زيرا دوام آنها بيشتر است. اين فوم‌ها به دو دسته فوم گرم و فوم سرد تبديل مي‌شوند. فوم گرم براي استفاده از كف مبل بسيار مناسب است زيرا چگالي كمي دارد. فوم سرد هم داراي خاصيت ارتجاعي است و گزينه ي خوبي براي استفاده در كف مبلمان است و حالت خود را بيشتر از فوم گرم حفظ مي‌كند.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۷:۲۵ توسط:hackerbiz موضوع: نظرات (0)

هك افزايش درآمد چيست ؟


هك افزايش درآمد
هك افزايش درآمد يكي از عباراتي است كه در سالهاي اخير با اينترنتي شدن بسياري مشاغل و استارت‌آپ‌ها شكل گرفته است و تكنيك‌هاي خاص به خود را دارد. هر كسب وكاري با هدف خدمت بيشتر و ارائه كالا كه شكل مي‌گيرد، به دنبال كسب درآمد است. در سالهاي اخير شكل كسب و كارها عوض شده اما اين هدف تغيير نكرده بلكه منسجم‌تر و سازماندهي‌تر شده است. به همين دليل با عنوان هك افزايش درآمد روبرو شده‌ايم.

 

 


برچسب: هك رشد درآمد، محصولات كاربرپسند، تبليغات كليكي، اصول روانشناسي، شبكه‌هاي اجتماعي، تبليغات نمايشي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۳:۴۲ توسط:hackerbiz موضوع: نظرات (0)

روش هاي بازگشت مشتري ؟  

 

بازگشت مشتري
يكي از طبيعي‌ترين اتفاقاتي كه در كسب و كارهاي گوناگون رخ مي‌دهد، اين است كه برخي از مشتريان  ديگر تمايلي به استفاده از خدمات و محصولات شما ندارند. بسياري از افرادي كه كسب و كار موفقي دارند سعي مي‌كنند كه كمتر مشترياني خود را از دست بدهند يا با انجام روش‌هاي بازگشت مشتري آن‌ها را دوباره جذب كنند. بازگشت مشتري يا Customer Retention فعاليت‌هايي است كه يك شركت با انجام آن‌ها سعي مي‌كند كه مشترياني از دست رفته خودش را بازگرداند. بازگشت مشتري به يك كسب و كار كمك مي‌كند تا مشتريانش را به يك رابطه كاري هميشگي وارد كند. در اين مطلب ازهكربيز  بيشتر با روش‌هاي بازگشت مشتري آشنا مي‌شويد.

 

 


 

  

 


برچسب: بازگشت مشتري، رضايت مشتري، مسئوليت اجتماعي، مشترياني وفادار، ارتباط با مشتريان، كسب و كار، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۲:۲۷ توسط:hackerbiz موضوع: نظرات (0)

جذب مشتري

يكي از مهمترين اصل‌هاي موفقيت در يك كسب و كار را مي‌توان جذب مشتري در نظر گرفت؛ اين موضوع تاثير بسيار زيادي بر موفقيت و رشد كسب و كار شما خواهد داشت، بنابراين توصيه مي‌شود شيوه‌هايي كه مي‌توانيد با استفاده از آن‌ها مشتري جذب كنيد را شناسايي و از آن‌ها استفاده كنيد. در ادامه براي شما اين شيوه‌ها را مورد بررسي قرار مي‌دهيم تا با كمك از آن‌ها كسب و كار خود را رشد دهيد.

 

 


برچسب: جذب مشتري، برنامه ريزي، ريسك پذيري، شبكه‌هاي اجتماعي، هك رشد، كسب و كار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۵:۲۷ توسط:hackerbiz موضوع: نظرات (0)

ارزيابي محصول

مقدمه ارزيابي محصول
ارزيابي محصول به فرآيندي گفته مي‌شود كه در نتيجه آن كسب و كاري شكل مي‌گيرد و ارزيابي صحيح موجب دوام و سودآوري اين كسب و كار مي‌شود. پس از انتخاب محصول، بايد تحقيقات گسترده‌اي انجام و تمامي معيارها با توجه به اهداف سازمان بررسي شود تا محصول بتواند در ارزيابي، نمره قبولي دريافت كند و وارد خط توليد شود

معيار هاي ارزيابي محصول چيست؟
معيارها معمولا به دو دسته طبقه بندي مي‌شود كه اولين دسته مربوط به بازار فروش محصول است كه شامل تقاضا و نياز بازار، شناسايي مشتري هدف، تحليل بازار و غيره مي‌شود. اما ويژگي‌هاي خاص محصول در دسته دوم قرار مي‌گيرد. يعني معيارهايي از قبيل قيمت، طرح، كيفيت، دوام، كاربرد و ديگر موارد كه محصول را براي ورود به بازار رقابت بررسي مي‌كند. در اين مطلب از هكربيز به بررسي فرآيندهاي ارزيابي محصول خواهيم پرداخت.

 

 

 


برچسب: ارزيابي محصول، كسب و كار، تنوع محصول، قيمت فروش، محدوديت‌هاي قانوني، واردات و صادرات، روند بازار، SWOT،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۷:۰۱ توسط:hackerbiz موضوع: نظرات (0)

آموزش هك رشد



 

كارگاه آموزش هك رشد (دوره مقدماتي) در تاريخ ۹۹/۰۴/۱۹ برگزار شد. اين كارگاه در فانل‌هاي جذب مشتري (Acquisition)، فعال كردن مشتري (Activation)، بازگشت مشتري ( Returntion) و درآمد بيشتر( monetization) را برگزار شده .

اين ويدئو آموزشي كه ضبط شده ي دوره‌ي آنلاين است در ۴ جلسه در مورد فانل هاي فروش و نحوه ي انجام فعاليت هاي هك رشد در آن توضيح داده ميشود.

جلسه اول توضيحي مفصل در مورد هك رشد و راهكارهاي عملي آن براي استارت آپ ها و كسب وكارها  داده مي‌شود و سپس هك رشد با رويكرد جذب مشتري ارائه مي‌شود و يك ساعت آخر تمريني عملي به افراد داده ميشود كه بعد ازهم جلسه امكان پيگيري تمرينات و رفع اشكال وجود دارد. ( در حال حاضر هم افرادي كه اين كارگاه را بعد از جلسه آنلاين ميبينند ميتوانند تمرينات را با كمك تيم پشتيبان هكربيز انجام دهند) انتظار مي‌رود كه شركت كنندگان پس از اين دوره ضمن آشنايي با مفهوم هك‌رشد ، بتوانند بصورت عملي آنرا در سطح مقدماتي پياده سازي نمايند.

جلسه دوم از كارگاه آموزش هك رشد

اين ويدئو آموزشي كه ضبط شده ي دوره‌ي آنلاين است در ۴ جلسه در مورد فانل هاي فروش و نحوه ي انجام فعاليت هاي هك رشد در آن توضيح داده ميشود.

اين آموزش هك رشد توسط گاراژفرمانيه و با تدريس علي رودگر انجام ميگردد، درباره نقش و اهميت فعال‌سازي مشتريان جذب شده است.

مطالبي كه بعد از ديدن اين ويدئو آموزشي فرا خواهيد گرفت:

– فعال سازي مشتريان چيست؟
مشتريان جذب شده لزوما تا زمانيكه براي ارزش ايجاد شده هزينه نپردازند فعال تلقي نمي‌شوند.

– ارزيابي نرخ  تبديل در فانل مشتري
مشتريان جذب شده در طول مسيرشان بنا به دلايل مختلف از محصول خارج مي‌شوند. درك چرايي اين خروج زمينه ساز ايده پردازي آينده است.

– چگونگي استفاده از داده هاي فانل مشتري
جلسه سوم

اين ويدئو آموزشي ضبط شده ي دوره‌ي آنلاين است كه در ۴ جلسه در مورد فانل هاي فروش و نحوه ي انجام فعاليت هاي هك رشد در آن توضيح داده ميشود.

اين قسمت از اين ويدئو آموزشي و در ادامه وبينارهاي اهرم هاي كليدي رشد، به فعال سازي(Activation) پرداخته ميشود .
اهميت فعال سازي مشتري تا بدان جاست كه ساير اهرم‌هاي رشد براي تعريف آن استفاده ميشود به همين دليل در وبينار حاضر موضوعاتي نظير مسير مشتري و چگونگي تعيين ضريب تبديل  مشتري در طول مسير بررسي شده و اكشن‌هاي كليدي كه لحظه ي جادويي محصول را تعريف ميكنند مورد بررسي قرار ميگيرد.

جلسه چهارم

اين ويدئو آموزشي كه ضبط شده ي دوره‌ي آنلاين است در ۴ جلسه در مورد فانل هاي فروش و نحوه ي انجام فعاليت هاي هك رشد در آن توضيح داده ميشود.

موضوع اين دوره آموزشي هك رشد در مورد اهرم هاي رشد ، درآمد و رشد آن پرداخته مي‌شود.

هر مرحله از تجربه‌ي مشتري با محصول، فرصت هايي را ايجاد ميكند كه ميتواند به خلق درآمد منجر شود. شاخص هاي گوناگوني براي اندازه گيري شدت و مقدار رشد درآمد، وجود دارد كه در اين ويدئوي آموزشي  به آنها اشاره خواهد شد.


برچسب: هك رشد، آموزش هك رشد، آموزش، اهرم هاي رشد، خلق درآمد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۵:۰۰ توسط:hackerbiz موضوع: نظرات (0)

هك رشد چيست ؟

هك رشد چيست ؟
هك رشد يا growth hacking يكي از اصطلاحاتي است كه اين سال‌ها در دنياي كسب‌وكار زياد به گوش‌مان مي‌خورد. به‌ويژه در دنياي كسب‌‌و‌كار اينترنتي. مشاوران، مربيان كسب‌وكار، متخصصان بازاريابي و كارآفرينان همه مي‌گويند كه هك رشد بهترين راه براي رشد كسب‌‌و‌كار است. اما سوالي كه همه مي‌پرسند اين است كه: « هك رشد چيست ؟ »
هك رشد شاخه جديدي است كه از تركيب بازاريابي، داده و فناوري درست شده است. هكر رشد با روش فرايند محور دست به آزمايش‌هاي مختلفي دست مي‌زند تا تعداد مشتري‌ها را افزايش دهد. هك رشد براي استارتاپ‌ها به‌خاطر بودجه و منابع محدودشان ايده‌آل است اما براي شركت‌هاي بزرگتر هم مي‌تواند مفيد باشد. در ادامه درباره اينكه هك رشد چيست ، هكر رشد چه كسي است، تفاوت هك رشد با ماركتينگ و موضوعاتي از اين دست بيشتر برايتان گفته‌ايم.


برچسب: هك رشد، بازاريابي، كسب و كار، ماركتينگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۹:۳۱ توسط:hackerbiz موضوع: نظرات (0)